Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

nak dok diam2

adikkk….!! huhh..gigih aku lari kejar dak kecik ni..dia baling remote
control keta kat abg..bedebushh kena kat kepala kawan tu..eeeee
grrrr..pandai lak lari naik atas..hik hikk

diakan kecik..laju kemain lari..aku pujuk abg jap then baru lari naik
atas kejar dia..nak kena ajar sket ni..biasa dia!

tak smpt capture pic abg..aku sibuk menelek kot ada lebam ke luka
ke darah ke..luckily takde..

smpi jer atas aku cari bawah katil takde..then nmpk dia kat almari
pendek yg dh tentu lah dia tak muat..hehe..bila nmpk jer aku dia kata
..ok2 nak dok diam2..siniiii…

hahahaa..aku pun jawab ok dok diam n jgn turun mkn..sape suh buat
abg?? Then aku jln nak klua..sebak plak rasa..huhuhuu..sian dia blm
mkn lg..aku gi lah tarik tgn dia..sambil tu bebel laa kan..aishh..mcm2
klau dh berdua..gitulah kan kerenah anak2 ni..mak nya bleh jadi pelari
pecut Negara dibuatnya..hiksss

 

*_enjoy_*

Comments on: "nak dok diam2" (13)

  1. wah…dasat ko dik..men cmpak remote ekk..cian abg….

  2. sabar yer mama…bdk2 mmg cenggitu…lebih2 lagik boys…(eh ckp mcm gini mcm ader pengalaman lah plak kiter kan..muahahaha)..

  3. kesian abang diaaaaaa!!

    biasa niii..

    pandang plak nyorok kan?

    hihihihi~~

  4. ehehehe..tunggu dorang besor sikit lily, nntikan dorang siap borak suma secret sesama dorang je.

    kita ni terkebil2 tak leh nak masuk korum ;p

  5. ader bakat terpendam nmpak kak??heheheh

  6. ehehehe. kalau dah ada hero hero ni memang camtu la kan kak. tapi, seronok la ada anak. nak anak jugaaaaaaaa.. :p

  7. hehe…lucunya. macam2 ek pangai budak2 ni kan. rindunya skang dgn abg and adik..dh lama tk jumpa

  8. Salam Ziarah..

  9. ni baru 2 org ni..kang kalau ada lagi sorang pe lah jadik kat mak dia agaknya kan
    tapi mesti terhibur kan ngan gelagat derang ni…

    penat melayan tapi best je rasa

  10. noty yer adik
    pndi ekk lari sembunyi kan diri

  11. *princess_N*
    dahsyattt kan..

    *ayusolo*
    klau tak sabar..abislah diorggg

    *chadachada*
    aah..dh buat pandailak takut

    *ungku nor*
    oo ye ke..boys pun camtu ekk

    *aan*
    ekekeke..bakat terperap

    *cepotet*
    tak abis2 minta anak..cari bapa dulu ok 😛

    *is*
    sian dia mewindu

    *tauruzmama*
    tq for dropping by 😉

    *dayu*
    klau bertiga pengsan kot

    *idashah*
    noty sket..hehe

  12. pandai ek dia
    dh buat abg, cecepat lari
    haha
    sempat lg akak snap gmbr dia

  13. *izza*
    aah..tau plak takut..gmbr tu wajib 😛

Leave a comment