Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

Posts tagged ‘bantu’

Bantulah Mereka

Mari kita sama – sama membantu meraka:

Klik di http://www.clickita.com/

Advertisements

Untuk Yang Nak Kahwin…

“Arghhhh… Mana aku nak cari duit nak kahwin? Duit hantaran je dah hampir RM5,000. Itu belum kira barang-barang hantaran, mas kahwin, belanja untuk kenduri kahwin, upah mak andam, sewa pelamin dan baju pengantin, sewa kanopi, upah pasukan kompang, upah DJ serta peralatan audio, upah penanggah, bunga telur, kad jemputan dan bermacam-macam lagi la. Pendek kata, berbelas ribu jugalah diperlukan.

Aduh! Sudahlah kerja pun tak tetap lagi, setakat kontrak je, duit makan sendiri pun kadang-kadang tak cukup. Inikan pula nak tanggung anak orang.

Hutang motorsikal dan pinjaman pelajaran dulu pun tak habis bayar lagi.

Takkan nak kahwin pun nak buat pinjaman lagi? Jawapnya sampai aku bercicit pun tak habis bayar hutang lagi. ”

Usah pening kepala lagi…Mudah-mudahan dapatlah kami membantu serba sedikit …. Hairil dan Lily sekeluarga doakan agar semoga kekal bahagia keakhir hayat…Amin


maskawin.jpg

Kepada yang dah kawin tu sebarkan lee kat kekawan ke sedara mara yang memerlukan

copy & paste URL : http://www.maskahwin.com/index.php?ref=mancai