Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

today is the day ;)

salam all…

today is the day I’m gonna end my one and a half year entry here…
it’s the day I’m gonna start my new entry in….MYRILLYS.COM!!

banner1

yes guys! I’ve a new mansion a.k.a blog…officially launched today 😉

banner2 copy

so… dengan besar hati I would like to invite all of u guys ke sana
…my life journey continues there…

banner3

anyway anyhow I tetap sayangkan this precious old blog…thousands
of sweet memories terpahat kat sini…everything…especially about
my 2 heroes…

and most important, without u guys…rillys will not as alive as today 😉



so all dearies! see u there…at MYRILLYS.COM!




*_new hope_*

Comments on: "today is the day ;)" (7)

  1. la.. nape nk ada new blog lak?

    *reza*
    ahaks…sebab blog baru tu adalah domain n hosting sendiri…bukan under wordpress or blogspot or seangkatan dengannya
    …so freedom nya adalah berleluasa…mostly orang yang ada blog adalah sangat mengimpikan nak ada dotcom sendiri
    …gitu 😉

    ko kan baru tukar nama blog kan…nape?? kuang kuangg

  2. uhuu…suda tukarr kaaaa….

  3. kak, amik awards…

  4. tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .. lame tak jompe koo

  5. Blog Lahir Hari Merdeka tu, apa lagi lawt la yerk & jgn lupa jadi tetamu terhormat araaz – http://araaz-man.blogspot.com

Leave a comment