Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

1-n691723153_1897718_7925

tu dia..ni bakal2 hot-momma yg bakal meletop!

cik puan edira..my uni-mate back at mmu..geng pertama yg kawin..

2-n691723153_1843287_2964

to cik edira a.k.a uya..refer to our conversation thru ym that day..
haha ala2 surat rasmi gitu..aku dah cilok2 pic ni sume kat ur FB
..tq for the permission granted 😉

3-n691723153_1843286_2727

cik puan ni kat bumi Jakarta skrg..isteri mithali kan..wajiblah ikut
suami walau dibumi mana dia berada..saja jer wat special entry for
u dear..nak minta rakan2 sume bg semangat sket kat ibu yg bakal
dpt anak sulung ni..tq in advance on behalf of her..hehe

4-n691723153_1843285_1817

if not mistaken..ur due date is on 7th march kan..which is in one
week time gitu..so kalau disaat entry ni dipost..u haven’t deliver
lg n tgh berjoget2 layan tenet..hehe..kami semua doakan yg
terbaik utk u n ur baby..semoga semuanya selamat n sihat
sejahtera..aminnn!

tak sabar nak tgk ur cute baby nanti..jadi mcm mommy dia..pujaan
ramai jejaka tu..mana doknya comel loteh kan..hehe..

so..take care..kemsalam kat ibu-mu yg sanggup terbang ke bumi
jakarta utk jaga anakanda tersyg masa confinement nnti…

cameron2

and..tak lupa jugak for my dearest fren aton! tgh menghitung hari gak
ni..my bff kat mmu too..umah kita dekat tp tak dpt juga bertemu..
nntilah aku dtg bawa hadiah bg baby ko..eh berpantang katne?

by the way sori cilok the pic from ur private blog…ni baby kompem
cute giler like the mommy..ke macho ikut daddy..huhu!

same goes to u…semoga semuanya selamat n sihat sejahtera!


*_semoga Allah permudahkan segala urusan-mu_*

Comments on: "doa untuk bakal2 ibu…edira n aton ;)" (10)

  1. omg…comel2 nyerr ibu2 mgndung…suke N tgk..muke bseri je…

    *princess_N*
    ibu pun dah mmg comel apatah lagi baby2 diorg nantikan..hehe

  2. 2-2 mak buyung nih berseri2
    apapun, saya pon mengucapkan selamat menjadi ibu

    *erin*
    seri ibu mengandungkan..tq anyway 😉

  3. hai lily…

    regarding to ur question yah!

    my fon no is 016-2246256…

    my email is fealize1010@yahoo.com

    and my YM ID is fealize1010

    🙂 u can ask ur fren to get thru me with any either 1 above… 😉 nk senang call terus hehehe!

    x nampak yek no fon i kat blog tu?ermmm…nape ekkk…
    x dpt la pulak saya pastikan… 😉

    btw,smue ibu2 preggy itu sgt kiut miut…

    semoga baby2 yg akan lahir nnt sihat2 hendaknye…amin!

    *fea*
    tq for the info dear 😉

  4. wah bestnyer nengok ibu mengandung, windu nak pregnant lah

    *crazybeautiful88*
    hiksss..apelagi tingkatkan lagi usaha!

  5. tgk ibu mengandung ni berseri-seri je kan..cam comel2 je..hehehe..

    *Dee*
    itulah..ada feeling nak pregnant lagi tak??

  6. DATINDIARIES2 said:

    malam esok jgn lupa dtg tau………

    jgn tak dtg plak…

    bila lagi kita bleh kenal kan…..

    *datindiaries2*
    oh! tq for the invitation..insyaAllah klau takde hal

  7. wah..spesel entry gitu. mekasih pn lily atas doa ittew. sesungguhnya aku hargai. dan satu lg, berseri ker?? haha..

    aku pantang kat subang. tapi maybe kejap je sbb my MIL tak bape sehat sgt. aritu baru je kuar hospital, pasal hypoglycemia (low sugar level). so aku tanak la susahkan die sgt. maybe sambung pantang kat umah akak aku, kat damansara. well, umah kite kan dekat2. later2 leh buat reunion. kite men masak2 ker. hehe..

    aku due 26 april. menghitung hari la ni. doakan yg terbaik utk aku dan baby aku yer. insyaallah sumenyer selamat. 🙂 thanx again for the lovely entry

    p/s: kalo ko ceting ngan uya, kim salam byk2 kat die. hehe

    *akkema*
    my pleasure dear ;;)

    tak lama lagi dah due tu..semoga semuanya selamat yer
    ..nnti ko dah abis pantang aku visit kat umah ekk..tak sabar nak tgk baby ko!

    ..insyaAllah nnti aku sampaikan salam ko kat uya..take care

  8. wahhhh. .. ibu ibu mengandung..

    atun ade laa aku jumpe ari tu .. suke tgk muke ibu mengandung.. samting special la their faces. tenang jek.

    tapi zul bob cam nak mengalahkan ko ni ton.. hahaah … die maken sehat..

    n uya.. mis u so much… ko la wedding pertame aku pegi lepas grad. paling awal seyh..

    all the best … for both of uuu.. 😀

    *melal*
    haha..bob mmg sama naik jer dgn aton..berseri2 dedua bakal ibu ni..semoga semua slmt

  9. hallaaaaaa sweetnyeeee terharu aku baca special entry yg ko buat utk kami ni lily…thanks alot…terima kasih utk doa2nya my friends !~

    lily: aku pon nk doakan semoga ko cepat2 tambah anak…baby girl la pulak ;)…dah ada 2 hero.

    aton: wahhhh aku ade geng rupanye..aku x tau pon ko tgh pregnant..anyway congrats!..semoga semuanya selamat & lancar ye..beranak eelok ye :))
    baby ko boy ke girl?? aku boy.

    melal: aku pon winduuuuu sgt2 kt ko..mehla ke jakarta.

    *edira*
    my pleasure edira! hehe…ko jgn joget lelebih ok nak bagi baby tu keluar cepat 😛
    semoga semuanya selamat..aminnn

  10. metalbutter said:

    wah uya..hot mama
    congrate!!

    p/s: akunye batch dulu ramai syiok kat ko woo 😆

    *metalbutter*
    uik…sape ni? budak mmu gak ke…

    uya mmg sape yg tak minat tgk minah kiut ni…hehe

Leave a comment