Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

Posts tagged ‘nasi ayam’

nasi ayam tanpa ayam :P

1-090320093178

baba : nak makan apa?

hero kecik : apa yang tedap?

baba : nasi ayam marbeles!

hero kecik : alaa..tadi kat umah mama dah bagi makan ayam goreng,
nak nasi ayam jerlah taknak ayam..bleh kan?

baba n me : erk! bleh plak gitu..nak nasi ayam tapi taknak ayam..
yerlah kang minta nasi jer orang tu bagi nasi putih plak

2-090320093180

baba : ok2..makes sense

3-image00a5

see..nasi kepada nasi ayam semata..sukati jer

4-090320093181

minah ni memang hantu nasi ayam..just like me!

5-090320093183

huhu..jemput makan 😉 nasi ayam kat sini memang sedap..restoran
ni kat area puchong kinrara industri..nun kat atas bukit..3 kali
pause nak abiskan..punyalah byk isinya

6-090320093185

my fav drink..carrot juice

sian abang muka dia tak clear plak..mama lupalah sayang
makan sesaja n pic mama pun takde! huehuehue..once a while
dok dediam blkg tabir pun ok apa..peace!


*_mari makan_*