Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

thankyou-award

tq solemylife! wahh…terharu ni…bagi u award siap ada award balik
in return…n it’s so cute 😉

lep u lah!

*****************

note: sedih baca news pasal keguguran baby dynas…she was just
almost 7 months…Tuhan lebih menyayangi her baby girl named
emma malissa…hopefully she’s strong and go thru her confinement
well…insyaAllah


*_happy n sad_*

Advertisements

Comments on: "be thankful…be strong…" (5)

  1. kesian dynas kan.. tak de rezeki tu..

    *mulan*
    itulah…semoga dimurahkan rezeki lagi

  2. yeker..?
    tatau plak citer pasal ni
    sedihnye..
    baby dh hampir cukup sifat bagai
    cmner leh gugur?
    dynas terjatuh ke?

    *erin*
    simpati kat dia…dia tak jatuh or apa…just gi normal check-up
    and doctor kata dah takde degupan jantung…so sad

  3. Ungku Nor said:

    beb, kakak akak pun baru 2 minggu sudah kehilangan anak bongsu dia yang baru umor sebulan.

    AlFatihah untuk mereka yang pergi.
    Akak pesan kat kakak, jangan sedih. Tu suma bakal jadik syafaat untuk dia di ‘sana’ kelak.

    *ungku nor*
    aduhai…sedihnya kat ur sis…semoga dia kuat

  4. no problem dear… org berbudi kita of coz berbahasa… hehehehhe…

    p/s ada hikmah di sebalik kesedihan itu… arwah pasti akan terus ke syurga, alhamdulillah… n pasti menunggu ibu nyer di pintu syurga…

    *mylife*
    tq again dear!

    insyaAllah…hanya Dia yang lebih mengetahui

  5. mmg cute award tu…

    mmg kesian kat dynas tu….tapi pasti ada hikmah dariNya…

    *rasp*
    tq!

    semoga dynas terus tabahkan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: