Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

pic anakanda Raja Nazrin

1-gambor-anak-tg-nazrin

2-zara-baby

I received an email pasal pic anak Raja Nazrin merangkap cucu Sultan Perak..cute sgt! bertuahnya dpt jadi anak raja..hehe..apepun kita patut bersyukur dpt dilahirkan didunia ni..dan tak kira sape pun ibubapa..kita dh dianggap bertuah sbb dibesarkan dan dididik dgn sempurna ;)…


*_sayangi keluarga anda_*

Comments on: "pic anakanda Raja Nazrin" (6)

  1. montel anak raja nazrin nih

  2. tuh la..
    elok pulak dpt anak lelaki
    terus xder masalah nk serahkn takhta kelak
    cube kalo dpt ank pompuan
    sure kene ‘buat’ anak laki pulak pastuh
    hehehe

  3. *idashah*
    montel n comel..hehe

    *erin*

    hik hikk..dh laa umur raja nazrin tu 50++..jenuh nak dptkan anak laki klau yg ni girl..

  4. joyah sport said:

    ee…come bebeno anok raje nazrin.mase aku zaman skolah, raja nazrin ni ler yang bagi aku piala atas kemenanagn tempt ke-2 dalam perbarisan 31 ogos.esoknye aku dok angau tringat2 wajah anak raje sultan perok ni.. memg smart sgguh. sudahnye..bila tau raja nazrin kawin,aku yang kecewa!itu cite 13thn dulu,tapi aku ler secret admire daddy baby ni..hehehe.. skrg…hubby aku ada iras2 mcm raje nazrin..tapi mulut dia je..kakaka.ok la tu dri takde langsung!!

  5. ape nama anak dia tuh?

  6. so cute..syukur dapat anak lelaki dan anaknda seorang lg perempuan ye?/

Leave a Reply

