Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

under the table

1-211120081342a

2-211120081343

nmpk tak abg dok menyelit bawah meja pc tu…tahan dia dok bawah
tu nak menulis..memula I heran gak sbb tadi dia dok menulis atas
katil dia..tetiba melompat masuk bawah meja plak..

bila I tanya dia kata nak lukis gambar hantu..hahahaa..ishk2 byk
sgt imaginasi laa ko ni bang..wat suspend jer..dh laa tu smbil dia
lukis2 siap wat bunyi2 hantu..huk alosss budak ni kang..dah laa kena
gi amik baba kul 12 tgh mlm kang..huhuhuu 😛

3-211120081344

4-211120081345

tp tak lama I suh dia klua laa..ishk berhabuk laa bawah tu..dgn
wayar2 berselirat..dgn kepanasan lagi..hehe..dia klua gaklah
tp smpt ckp..mama hantu dh pegi..wahh..hahahaa..dia nmpk benda
tu ke sebenarnya tadi..ok bulu roma tergedik2 meremang plak..
I shutdown pc n tarik abg turun bawah..abis citer! hahahaa..takut
tak tentu pasal…


*_enjoy_*

Advertisements

Comments on: "under the table" (14)

  1. huhu ntah2 dia nmpak betul x?
    bdk2 kan senang nmpak

  2. saba jerla ngan karenah anak² nih ka…ahakss…bawah meja pun leh jadi kerja kat dia.

    klakar tgk apa yg dia tulis tuh…”lapar giler”…..sekali tgk nnti org salah anggap ckp lily dera dia lak tak bagi makan kan…huhuh

  3. seksi siot anak ko..hehe..bdk2 skrg mcm2 ek

  4. isk3.. misteri nusantara sungguh nih! ;P

  5. hehehe..abang terer saiko mama dia..;p

  6. hahaha… mmg menyeramkan.. cuba tgk kat kertas tu ada tak rupa hantu..
    tapi kan kalau budak 3tahun ke bwh mmg nampak “benda” tu..

  7. uishh..abg ni..mnyeramkan taO…

  8. erin ada kenal sorg kwn
    dia ada ank buah
    yg leh nmpk benda2 tuh
    series!!
    tp skrg dia dh besar skit
    dh hilang anugerah tu
    lbh baik hidup tnpa mpk benda2 tuh kn?
    huhuuhuh..seram tol!

  9. taaakottt!!!

  10. *vagg*
    tu yg cpt2 lari turun bwh..mcm bleh rasa jer 😀

    *masviona*
    tu bkn dia tulis..maksu dia shirah punya keja..hehe..tak dera aihh..dia pndi cari makanan sendiri..hehe

    *ita.itu*
    takpe seksa dlm umah 😛

    *areleez*
    haha..serammm

    *ungku nor*
    tu laa..ikut sape ntah

    *eiza*
    tak smpt nak belek kitorg dh cabut turun..

    *princess_N*
    tau takpe 😀

    *erin*
    adoiii..jgnlah seumur idop camtu..sasau jadinya

    *ayu*
    takut gakkk 😛

  11. tatotnyer…

  12. eeee scary movie laaa

  13. scary la kak oi….
    budak2 ni mmg jujur bila ckp….
    meremang tegak rambut kite la ni…

  14. *dee*
    hihi..lily pun tatot..

    *rasp*
    haha 😛

    *cintan buyut*
    aah..cam yer2 dia ckp tu..huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: