Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

3 heroes VS 1 mak nenek


haa..korg nampak tak manusia2 yg bergelimpangan kat dpn tv
tu..bikin panas hati mak nenek sorg ni..me lah sape lagi 😛

camne acuan gitulah bentuknya..betul ke camtu..haha..kena minta
tunjuk ajar karam singh walia bab2 peribahasa ni..

back to the track..masa ni aku tgk syok sendiri membebel itu ini..
takde maknanya diorg nak layan..umah sepah..pinggan mangkuk
berduyun..masing2 tak mandi..ishk2..last2 aku join sekali..biar
puas hati..hahahaa! klau angin rajin singgah kang berjogetlah
satu umah wat keja 😛


*_enjoy_*

Comments on: "3 heroes VS 1 mak nenek" (11)

  1. wah bahagianya idup. sume membungkang depan tv. hahahahahhaha

  2. alahaiiii…boboy yang depan ciket ni cekci laaa

    hehehehehehe

    comeyyyy jer nengok

    asben and doter riani pun selalu lepak cenggini

    😀

  3. wahh! heaven! haha!

  4. aloh2…itu lerrr da jd mak..bebel2 pon org x heran…

  5. takpe..akak sangat paham situasi awak taim ni..ekekeke

  6. *izan*
    mmg bahagia abis..sabar jerlahhh

    *angriani*
    abg tu seksi sbb taknak mandi..togel jer pakai spentot 😀

    *mar*
    hik hikkkkk…

    *princess_N*
    hehe..tp berbulu jer telinga dgr..

    *ungku nor*
    ahaks..ada jugak yg memahami

  7. sudahnye ko pun join skali ek..kelako la ko

  8. hahahhaha….umah den slalu rupa cam gitu…

  9. hmmm.. join je lar terbungkang reramai tu.. nikmat tuh..

  10. ituler namanya bapak borek anak rintik….

    pastu lily pun join gak…bistu nak pnggl apa ek….ahakss

    tp saya pun selalu gak jd camni…membebel pun diorg wat tk kisah jer…budak2 tuh lom paham sgt idak ler kita kisah kan…ni ha yg besor panjang tuh yg wat kita berbulu je kan

  11. *ita.itu*
    dh tu mana bleh aku wat keja sesorg :))

    *ayrissa*
    hik hikk..rutin normal laa ni kann 😉

    *reza*
    yer betul!

    *masviona*
    ekekekee..bila lily join panggil mak bapak borek anak2 rintik 😛
    ..yg dh besar pjg tak paham bahasa rasa nak simbah air jer..kehkehkehh 😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: