Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

hahahaa..ni aksi abg bila permintaan dia nak tgk playhouse
disney channel tak dilayan..bknnya dia terjatuh dari tangga ke
hape..tapi tu tanda protes..nak naik atas tgk kat bilik sesorg
tak berani so wat mogok gitu jerlah

mcm2 gaya lah dia wat..dia ni mmg susah nak surrender..selagi
tak dpt nak jugakkk..ikut sapelah tu ๐Ÿ˜›

p/s: sila abaikan pon ponn kat tangga tu yer..not mine..my lilโ€™
sis punya..asal blk skool campak jer kat situ malas nak naik
bilik..


*_enjoy_*

Advertisements

Comments on: "various style of ‘penjaga tangga’" (13)

  1. lasaknya si abang ni…

    sempat buat lagak ngeri gitu…

    ๐Ÿ™‚

  2. mcm2 gaya abg…ari tu aksi spiderman melekat kat tv…ni kat tangga lak…anak sapelah tu ek… :p

  3. kalo tengok stail dia posing, ada bakat jadik model baju mandi sok nih..ehehehe

  4. uishh…protes btol tuh….

  5. haha lawak je tengok

  6. miakakaka…mende pertama aku nampak..
    mende kat tangga tuh..
    aku dok musykil..apesal cam sarung itu je…

    atoi… sian abg nie..naper lar wat dier camtu..
    gi lar teman dier naek atas tgk tv tuh..

  7. lawak gile..akak camtuh tak kecit2 dulu? hiks

  8. wakakaka…lawak nah cara die protes yek
    siap terjulurยฒ die kat tangga tuh…ekekekeke

    tp die jauh lg ok drpd anak makcik zie
    klo die nunjuk protes…habis sume bbrg umah die baling + tendangยฒ
    zie nengok…zie plak yg tergerammmm sgt dlm ati nk tampo die sedas dua das…wakakakakaka

    ๐Ÿ˜€

  9. *eedany*
    terus pose camtu takpelah..kot dia sliding atas ke bawah cuak jugak

    *mieza*
    hehe..itu sume skill dia adapt sendiri ekk..bkn keturunan..haha

    *ungku nor*
    wakakakaa..model baju mandi tak reti berenang leh laa

    *princess_N*
    selagi tak dptlah

    *lindosh*
    dia wat selamba jer klau gelakkan

    *reen*
    tajam sungguh matamu ๐Ÿ˜›

    *aan*
    erkk..akak kecik2 dulu tak dok umah ada tangga ๐Ÿ˜€

    *zie*
    uish..tu ngamuk sakan smpi baling2 tendang2 segala..sedekah jer seda dua tamparan..hikss

  10. uitss
    saspen jerr..
    ingatkan tergolek dok td..
    hihi

  11. adoila..kelako la dia…siap baring gitu ek..eh tuh kat tanggan spek mata ek..haha

  12. lilly * dgn suara terpekik2* HAHA.
    kite rindu blog awak jgk okayy. setelah sekian lame, bru la kite jenguk blog awak okay ๐Ÿ™‚
    rinduuuuu ๐Ÿ˜€

  13. *nano*
    gimik jer tuh..baik punya landing

    *ita.itu*
    hahahaa..aah spek mata badan..kehkehkehh..adik lily punya hokeyy ๐Ÿ˜›

    *amira*
    wahh..lama tak nmpk?? missss u too dear!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: