Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

syawal yang bahagia ;)

salam aidilfitri! sakan beraya blog ni ekk..lama tak update 😛
ampun dipohon yer..tak berkesempatan nak online masa cuti raya
haritu..tak cukup jari nak wat keja..haha..apetah lagi nak menaip
..hik hikk

pagi syawal yg mulia kitorg beraya kat kg. baba..perak..
sistem bergilir gitulah..tapi tak kisahlah janji berayakan..hehe

dlm hati syahdu gak sbb teringat kat family..diorg beraya kat
kg..melaka..nak wat video call takde 3G coverage..huhu..layan
voice call n mms jerlah..

korg rindu tak kat abg n hero kecik?? hehe..pepagi raya dh sentap2
mood abg..org nak bersalaman..dia nak layan kartun dpn tv..ekekee!

tak kisahlah beraya kat mana pun..yg penting suami terchenta ada
disisi..ecehh cewahh 😛

bahagianya rasa beraya bila dah ada anak ni kan..melayan kerenah
diorg..asal dpt sampul raya terus pass kat aku..haha..good2!

budak2 klau dh jmpa kwn2 ke cousins ke tak hengat dunia dh
..kita jer dok jerit2 jgn lasak sgt..baju koyak kang..adoii..tp
diorg ttp maintain nakal ok..tipsnya belilah baju melayu anak
yg kainnya tak panas bila berpeluh2..sejuk jer..hehe..

last but not least..selamat meraikan syawal yg mulia ni selama
sebulan..jom beraya!!


*_enjoy_*

Advertisements

Comments on: "syawal yang bahagia ;)" (3)

  1. alaaa..akak yang tak berape beraye sakan ni pun tak hapdet blog gak ;p

    err..tahun ni macam janji lak ramai benor yang kaler tema baju raya merah maroon ek?

  2. sis, nice baju for yr family 🙂

  3. *ungku nor*
    takde mood ekk nak hapdet tgh2 raya?
    ..erkk ramai ker yg tema merah maroon..hehe

    *moralle*
    tq sis 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: