Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

aii..wahh harini dh khamis..satu hari jer lagi pastu cutiii!

ok..misi shopping kalini nak beli baju melayu utk abg n hero kecik
..stlh puas survey n tanya mereka2 yg berkenaan we went again
to alamanda n terus serbu butik omar ali!

butik ni mmg jual baju melayu jer..sekecik2 manusia smpi kebesar2
manusia punya size ada jual kat sini!

sekali selongkar punya selongkar dh abislah plak size utk abg n hero
kecik..then salesman dia bgtau ada lg satu booth diorg bukak kat dpn
McD n sana byk lagi size..wahh pecut seribulah πŸ˜›

dah nama pun tak bawa empunya badan..kenalah bawa tali tip πŸ˜›
mengikut pengalaman lps my kids takleh beli baju ikut umur diorg
..mesti lari tune..so pjg seluar abg 24 inci n hero kecik 20 inci..
fuhh..seb baik ada..sukaaa!!

cepat dik cepat..dh nak berbuka ni..hahahaa..saja jer provoke budak
tu..hehe..minta gak sampul raya..dia kata diorg tak hantar kat
cawangan sini..bleh plak?? apepun I like the bag..hehe

kepada yg blm ada baju melayu anak marilah mari ke butik omar
ali..cawangan tmpt lain aku taktau..yg tau kat alamanda ni jer..

harga dia pun ok..siap ada diskaun 20%..2 helai baju budak kecik
tu dlm rm112..n plus butang baju melayu abg 15 hengget..so klau
rasa nak silalah terjah yer!

haa..ni baju melayu hero kecik..i belikan dia jenis teluk belanga
..sesuai sbb dia ni jenis badan montok n leher kembang n cekak
musang sgtlah tidak sesuai

n ni baju abg..i belikan jenis cekak musang sbb abg ni tinggi n
leher jinjang sket..so sgt sesuailah..ensem anak2 mama pagi
raya nanti..cewahh

oo sampin kitorg tak penah bagi diorg pakai lagi..menyemak
jer berselirat..maybe dh sekolah nnti kot baru sesuai..hehe


*_enjoy_*

Comments on: "misi: baju melayu abg n hero kecik" (5)

  1. kalo bwk bdk yg leceh tu la kan..kena seret jek hehe

  2. senangkan kalau mcm tu yang.. semua size ada.. tak payah buang masa cari tempat lain dah..

  3. wah,
    mama shopping sakan utk raya nih
    best tol..
    anyway,
    baju hero kecik n hero besar sgtla cantik
    so, tema thn nih maroon la ek?

  4. la kiut nyer baju derang… wah beraya sakan ko yek… !!! baju ko mana plak tak tunjuk pun…

  5. *ita.itu*
    aah..kena seret takpe..ni siap kena kejar2 plak..hehe

    *EJ*
    yerlah sis..sekali round jer senang..takde pening nak cari tmpt lain

    *erin*
    haa erin..tema ala2 maroon gitu..hehe..erin plak?

    *izan*
    haha..aku tgh pening baju yg mana nak pakai pagi raya..hik hikk..pagi raya nnti aku tunjuk πŸ˜›

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: