Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

sesi hide n seek

bila dh tinggal 2 beranak..mulalah ting tong kebosanan..abg tido n
baba keja nite shift..so aku ajar hero kecik main hide n seek..hiksss

memula bila aku gi nyorok dia leh nangis cari aku tak jumpa..aduhh
camne nak main ni..so aku suh dia plak gi nyorok..then dia siap
tunjuk kat aku kat mana dia nak nyorok..dia ckp..kat situ ekk!
sambil tunjuk kat sofa..

pastu aku pretendlah mcm konon2 cari dia sana sini..then dia bleh jerit
ckp sini! sini!! astaga dak kecik ni..aku geget kang..potong btul!

bila aku gi kat dia..wat2 lah terkam..then dia gelaklah mcm dh gameover
..hikss..malas btul nak main camni..then aku bgtau dia suh nyorok situ
dediam sbb aku nak gi wat air kurma dia..

smpi jer kat dapur aku teringat nasi dh abis..kang baba blk sure nak mkn
punya..so aku pun masaklah nasi kejap..dgn harapan hero kecik masih
setia tunggu disebalik tmpt sorok tu..

sekali tu!! ya rabbi..anak aku dh tido..sian dia..lama agaknya tunggu
air kurma dia tak smpi2..ekekekee

aku kejut dia pelan2 nak bagi dia air..sbb pesan org tua..tak baik
biarkan anak tido dlm dahaga..nnti roh dia klua merayau cari air
then tak jmpa blk jasad dia..ishk2 tul ke..seram dgr..hehehee

pas abis minum air kurma tu dia lena blk..gudnite dear..tinggallah
aku sesorg melayan starmovie..


*_cheers_*

Advertisements

Comments on: "sesi hide n seek" (6)

  1. hai sis…

    empuk betul laa sofa tu..misti selesaaa sgt2…

  2. ishk akak ni,
    seram sy..
    seb bek sy g mane2 bwk botol air je..
    so..roh sy xkan tercari2 kot klu sy tertedo
    errr..
    😀

  3. hahaha kelakar la you dgn boy you too…

    leh tau tk air kurma ape tu? bagus ke utk budak2…?

  4. isk3.. lily lotus nie.. seram gak leez dengor, 1st time dengor nih!

  5. so cute!
    comeynye la die maen cmtu~
    lame sgt mama die g msk smp tetido!

    warna sofa kakak sgt memikat kalbu~!

  6. *eliya*
    aloha eliya..klau baling2 org atas tu pun best!

    *nano*
    akak pun seram gak nak citer..hehe..baguslah bawa botol aor kemana2..amalkan selalu

    *Mommy Lily*
    tu lah keja kitorg klau takde keja..air kurma tu bagus utk minda..mmg selalu amalkan..insyaAllah..cubalah

    *areleez*
    i pun seramm!

    *mar*
    sian dia jugak..hehe..terleka kat dapur

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: