Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

camne nak turun ni??

rasakan lahh..cuak giler hero kecik dok benteng tingkap tu..hehe
..pepandai gi panjat pastu terpinga2 camne nak turun

ni kes tgk kartun pocoyo lah ni..kartun ni pun nak kena babab ni..
bila aku tanya camne nak turun ni..sape suh panjat..hero kecik
leh jawab panggil pocoyo..pastu jerit pocoyo tolonggg..hahahaa
geli plak hati aku!

http://jsp.pocoyo.com/index_fx.jsp


*_cheers_*

Advertisements

Comments on: "camne nak turun ni??" (3)

  1. Namanyer pun boy kan, kalau tak panjat memanjat tak sonang, bila dah panjat tak tau nak turun, sama cam Aqil gak, cabinet counter kat umah tu pun dah di buat panjat untuk main Spiderman 🙂

  2. hahahha… budak2 mmg banyak je jawapan dia klu kene tanya. sepupu izan masa kat msia dulu mak dia suh tdo senyap2 bab kat luar ada kucing dok gaduh kang dia masuk umah gigit kang sapa susah. Si kecik menjawab kat mak dia kucing tu bukan tgh gaduh, kucing tu tgh nyanyi… aduh… sudah….kucing dok menyanyi plak memalam buta…

  3. *Mar*
    boys kan mmg suka tiru charakter kartun..klau tak bahaya takpe tp slalunya wat kita risau jer

    *izan*
    wahh..mesti sepupu izan tu susah nak tension bila dh besar sbb bunyi gaduh dia kata bunyi nyanyi..hahahaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: