Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

revision dak kecik

wahh..gigih perkasa btul hero kecik nih..buat revision dari bilik smpi dpn
pintu umah ๐Ÿ˜€

buat2 tak nmpk jer org snap pic dia..ala2 serius laa tu..hehehee!

smpi meniarap cenggitu skali gayanya..asal ada org lalu tepi dia jer dia
warn jgn langgar dia..hahahaa..tau plak takut kena langgar tp nak gak dok
kat laluan utama tu..ishk2

last2 dia naik tension pesal ntah..ilmu susah nak masuk kot..dh tu buh jer
atas kepala senang ilmu tu nak mencurah masuk gamaknya ๐Ÿ˜€


*_cheers_*

Advertisements

Comments on: "revision dak kecik" (4)

  1. hero besar pndai,
    kecik2 dh suke tgk buku
    bagus!
    mmg harus dipupuk
    xder la nk tgk buku kartun je kn mama..!

  2. so cute la anak u buat aksi-aksi mcm tu..brapa tahun umur die yer ?

  3. hahaha!petua ni,harus ku cuba!~
    haha~time kasih la hero kecik ye~

  4. *erin*
    btul tu mama erin! dia pun tau boring..perlukan informasi pasal benda lain plak..hehe

    *Gina*
    sengih jer tgk aksi2 dia tu..hero kecik tu umur 2 thn

    *mar*
    hahahaa..! try laa ekk kot menjadi..pastu report sini blk!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: