Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

@ tesco with hero kecik

blk keja dropped by ofis baba to pass him something..dia blk tgh mlm
kang..then gi tesco dgn hero kecik..

top up sket brg2 dapur..nak redah pasar mlm malas…so sini jer lah
tmptnya..lg pun bawang, telur n seangkatan dgnnya murah compared
to pasar mlm

haaaa..ni dh mai perangai dia..kot ada barcode kat punggung tu bleh
gak aku letak atas kaunter kan..sabar jer lah..

dia takmo dok atas trolley..insist to push the trolley..ok fine then we
push together..tetiba rasa mcm berat plak trolley tu..ater tolak 2 org
patutnya ringanlah kan..rupanya dia dh baik punya landing tepi troli,
siap suh aku tgk betapa selesanya dia berbaringan kat situ..duhh!

ok that’s it..jom blk! babab 2-3 das kat punggung dia..baru on enjin
jalan dia..huhh! that’s my lil’ one

*_cheers_*

Advertisements

Comments on: "@ tesco with hero kecik" (3)

  1. seronoknya dia main kat situ…

    nasib baik tak terlelap…lepas penat bermain.

    🙂

  2. hahaha..lawak2… tak sabar nak nengok hero dua org kat rumah tu besar ckit.

    atleast kalo kita babap tu dia sedo la diri.

    ini tak.. lagi di babap, lagi di lawannyer kita.
    adeh…

  3. *eedany*
    seronok sgt tu..klau terlelap naya nak kena dokong

    *zana*
    tu lah..lagi kena babab lagi dia lawan..geram jer kan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: