Keluarga| Gambar | Info | Aktiviti | Sebagainya

kan dah takleh klua!

cewahh..at first dia berlagak dgn hero kecik sbb bleh bawa kerusi
cenggitu rupa..aku pun wat donno jer lah..tak smpi 2 minit dia dok
round2 umah dgn benda alah tu dia jerit nangis sekuat hati 😀

dgn tak dpt nak snap pics..hehe..aku berlari lah gi kat abg..kepala
dia dh stuck takleh nak klua..aku dh agak dah..adoiii..i hate this
kind of incident..bkn apa kot tersalah tarik kang..tak ke menyesal..

dgn hero kecik pun sibuk2 dok tarik2 kerusi tu..makin meraung lah
abg..ni lg sorg..tp intention dia nk tolong abg..hehe..syg gak kat
abg ekk..

luckily bleh klua kan gak at last..dh laa baba shift mlm..ishk2..so
berhati2 yer pd mereka2 yg ada anak2 yg suka wat eksperimen2
cenggini…


*_cheers_*

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: